Zda-li se vrátí cestovní ruch do zajetých kolejí, budou existovat cestovní kanceláře, kdy začneme zase cestovat – to jsou otázky, které si kladou v těchto dnech určitě všichni cestovatelé, kteří se pravidelně alespoň jedenkrát za rok vypravili na dovolenou.
Jaké jsou tedy možnosti a prognózy ? Cestovat se bude, na tom se shodují všichni velcí partneři na trhu s cestovním ruchem. Důvod je nejenom posílení ekonomik těch států, které jsou na cestovním ruchu zcela závislé, ale i touha nás cestovatelů. Protože cestování jsou zážitky a emoce a ty k životu prostě potřebujeme.
Podívejte se na poslední statistiky:
- 95% lidí bude hledat inspiraci pro svoje cesty
- 53% cestovatelů dokonce přiznalo, že mají ještě větší chuť cestovat teď, než před covidem.
- 55% cestovatelů dají přednost cenově výhodným nabídkám
- 43% cestovatelů dá přednost poznávat blízké okolí
- 21% cestovatelů neplánuje vycestovat na druhý konec světa
Kde a u koho si budou cestovatelé zajišťovat své cesty?
Podle údajů Asociace cestovních kanceláří bylo v ČR do roku 2019 celkem 883 pojištěných cestovních kanceláří s platnou licencí. Do roku 2019 využívalo služeb CK necelých 50% obyvatel naší země.
A jaká je situace teď? Podle posledních statistik v České republice ukončilo svou činnost kromě oblíbeného FIRO TOURu i dalších 120 cestovních agentur a kanceláří. Krach svých firem uvádí také zájezdoví dopravci zaměření jen na dopravu cestujících na dovolenou. CK které zůstaly, ale stále doufají a věří, že se vše vrátí do starých kolejí a lidé budou opět využívat jejich služeb. Ano, jistá skupina věrných určitě, ale co většina?
Jaké má možnosti rodina s dvěma dětmi, která si chce také dopřát alespoň jednou za rok letní dovolenou u moře?Taková rodina nebo i jakýkoliv cestovatel bude mít jen dvě možnosti.Využít služeb cestovní kanceláře,jejíž cena bude pravděpodobně o hodně vyšší než doposud a nebo jít na internet a porozhlédnout se tam.
Jak si vybrat vhodný portál
Internetových portálů nabízejících ubytování, letenky nebo transfery je nepřeberné množství. Ale jak si vybrat? Dá takové rodině nějaký portál aspoň minimální servis,na který byli zvyklí u cestovní kanceláře? Takový servis, kdy se během pobytu nebo letu něco stane a cestovatel s důvěrou může žádat telefonicky o pomoc?
A nemusí čekat na reklamaci až po dovolené, ale problém se řeší ihned? Např. objednaný pokoj neodpovídá dané rezervaci – cestovatel telefonuje na všechna možná čísla, ale většinou se ničeho nedobere. Odpověď bývá stejná: reklamujte svůj pobyt po návratu. Internetové portály totiž většinou nemají kapacity pro řešení aktuálních problémů.
Jediným takovým portálem, který zajišťuje všechny potřebné služby pod jednou střechou a má během cesty delegáta na telefonu hovořící ĆESKY je portál www.fireflies.com
Co vám můžeme zaručit
Naučíme vás s portálem pracovat, provedeme vás krok po kroku při první rezervaci letenky, ubytování, objednání auta nebo objednání lístků na lokální program v daném místě. A jako bonus navíc:
Hot line – horká linka po dobu celé vaší cesty 24/7 v českém nebo slovenském jazyce
A také jeden velmi zajímavý finanční příspěvek na vaši dovolenou při využití služeb portálu
Informace, zkušenosti, inspirace budete mít denně k dispozici v cestovatelské skupině KRÁLOVNA CEST, kde sdílíme své cestovatelské zkušenosti a inspirace, najdete tady také výuková videa o tom, jak vyhledávat letenku, ubytování atd. Jde o přátelský uzavřený cestovatelský klub, kde si všichni navzájem pomáháme a kde se hlavně cestuje.
Cestovatelský portál fireflies.com je přístupný veřejnosti, ale jen členové si mohou něco objednat, např. výhodnější ubytování , to znamená že je nutná registrace. Při registraci se také automaticky dostanete do uzavřené cestovatelské skupiny Královna cest.