Zda-li se vrátí cestovní ruch do zajetých kolejí, budou existovat cestovní kanceláře, kdy začneme zase cestovat – to jsou otázky, které si kladou v těchto dnech určitě všichni cestovatelé, kteří se pravidelně alespoň jedenkrát za rok vypravili na dovolenou.
Jaké jsou tedy možnosti a prognózy ? Cestovat se bude, na tom se shodují všichni velcí partneři na trhu s cestovním ruchem. Důvod je nejenom posílení ekonomik těch států, které jsou na cestovním ruchu zcela závislé, ale i touha nás cestovatelů. Protože cestování jsou zážitky a emoce a ty k životu prostě potřebujeme.
Podívejte se na poslední statistiky:
Podle údajů Asociace cestovních kanceláří bylo v ČR do roku 2019 celkem 883 pojištěných cestovních kanceláří s platnou licencí. Do roku 2019 využívalo služeb CK necelých 50% obyvatel naší země.
A jaká je situace teď? Podle posledních statistik v České republice ukončilo svou činnost kromě oblíbeného FIRO TOURu i dalších 120 cestovních agentur a kanceláří. Krach svých firem uvádí také zájezdoví dopravci zaměření jen na dopravu cestujících na dovolenou. CK které zůstaly, ale stále doufají a věří, že se vše vrátí do starých kolejí a lidé budou opět využívat jejich služeb. Ano, jistá skupina věrných určitě, ale co většina?
Jaké má možnosti rodina s dvěma dětmi, která si chce také dopřát alespoň jednou za rok letní dovolenou u moře?Taková rodina nebo i jakýkoliv cestovatel bude mít jen dvě možnosti.Využít služeb cestovní kanceláře,jejíž cena bude pravděpodobně o hodně vyšší než doposud a nebo jít na internet a porozhlédnout se tam.
Internetových portálů nabízejících ubytování, letenky nebo transfery je nepřeberné množství. Ale jak si vybrat? Dá takové rodině nějaký portál aspoň minimální servis,na který byli zvyklí u cestovní kanceláře? Takový servis, kdy se během pobytu nebo letu něco stane a cestovatel s důvěrou může žádat telefonicky o pomoc?
A nemusí čekat na reklamaci až po dovolené, ale problém se řeší ihned? Např. objednaný pokoj neodpovídá dané rezervaci – cestovatel telefonuje na všechna možná čísla, ale většinou se ničeho nedobere. Odpověď bývá stejná: reklamujte svůj pobyt po návratu. Internetové portály totiž většinou nemají kapacity pro řešení aktuálních problémů.
Jediným takovým portálem, který zajišťuje všechny potřebné služby pod jednou střechou a má během cesty delegáta na telefonu hovořící ĆESKY je portál www.fireflies.com
Naučíme vás s portálem pracovat, provedeme vás krok po kroku při první rezervaci letenky, ubytování, objednání auta nebo objednání lístků na lokální program v daném místě. A jako bonus navíc:
Hot line – horká linka po dobu celé vaší cesty 24/7 v českém nebo slovenském jazyce
A také jeden velmi zajímavý finanční příspěvek na vaši dovolenou při využití služeb portálu
Informace, zkušenosti, inspirace budete mít denně k dispozici v cestovatelské skupině KRÁLOVNA CEST, kde sdílíme své cestovatelské zkušenosti a inspirace, najdete tady také výuková videa o tom, jak vyhledávat letenku, ubytování atd. Jde o přátelský uzavřený cestovatelský klub, kde si všichni navzájem pomáháme a kde se hlavně cestuje.
Cestovatelský portál fireflies.com je přístupný veřejnosti, ale jen členové si mohou něco objednat, např. výhodnější ubytování , to znamená že je nutná registrace. Při registraci se také automaticky dostanete do uzavřené cestovatelské skupiny Královna cest.